Відьмак 3: Дике Полювання double damage

"Відьмак 3: Дике Полювання" - комп'ютерна гра в жанрі action/RPG, розроблена польською студією CD Projekt RED. Випущена 19 травня 2015 року на Windows, PlayStation 4 і Xbox One, потім 15 жовтня 2019 року на Nintendo Switch, вона є оповіданням, що продовжує ігри «Відьмак» (2007) та «Відьмак 2: Вбивці королів» (2011). Це третя гра, дія якої відбувається у літературному всесвіті книжкової серії «Відьмак», створеної польським письменником Анджеєм Сапковським, а також остання, яка розповідає про пригоди Геральта з Рівії.

Гра в стилі темного фентезі, світ якої заснований на слов'янській міфології, розповідає про відьмака Геральта з Рівії, мисливця на чудовиськ, чия приймальна дочка Цирі перебуває в небезпеці, переслідувана Диким Полюванням — загадковою потойбіччю, таємниця якої розкривається по ходу гри. Багато деталей сюжету відсилають до книг, написаних Сапковським, але сюжет залишається пов'язаним з першими двома частинами і підбиває підсумки трилогії, розпочатої першою грою, що вийшла вісім років тому.

На відміну від попередніх ігор, дія «Відьмака 3» відбувається у відкритому світі та фокусується на використанні бойових та детективних навичок Геральта для виконання замовлень та вивчення навколишнього середовища. Все це частина багаторівневого основного квесту з безліччю другорядних місій, який може бути пройдений з 36 різними кінцівками. Гра була розроблена за три з половиною роки з бюджетом, близьким до бюджетів AAA-ігор великих західних студій. Її творці хотіли підтвердити здатність європейських студій розробляти якісні рольові ігри, тоді як гра все далі й далі відходить від канонічного сюжету літературної саги «Відьмак», що користується великою популярністю у Польщі.

Менш як за рік після релізу було продано понад 10 мільйонів копій. Гра здобула одностайне визнання публіки та критиків, а також колосальний комерційний успіх. Вона завоювала рекордну кількість нагород «Гра року» і вважається новим еталоном жанру, що постійно використовується гравцями та професіоналами індустрії як зразок для оцінки якості нових action/RPG-ігор.