Among Us - розрахована на 4-15 осіб. Гравець може пересуватися у всіх напрямках. На початку гри кожному таємно видається роль зрадника та перевертня або члена екіпажу, інженера, вченого та ангела зберігача. У кожному раунді до трьох гравців випадково вибираються як самозванці. Раунд може проходити на одній із чотирьох карток — на космічному кораблі The Skeld, усередині будівлі штаб-квартири під назвою MIRA HQ, на дослідній базі під назвою Polus, на карті The Airship.
Зрадник може ховатися у вентиляційному люку, влаштовувати саботажі. Мета самозванців полягає або у вбивстві багатьох членів екіпажу — якщо космонавтів залишилося стільки ж, скільки і зрадників, то останні перемагають, або у ліквідації корабля/штаб-квартири/дослідницької бази/дирижабля шляхом саботажу. Метою членів екіпажу є виконання різних завдань-головоломок, що видаються на початку гри. Якщо кожен виконає свої завдання, то зрадники програють. Також члени екіпажу можуть досягти перемоги шляхом усунення зрадників під час голосування.
На початку гри товаришам по команді призначаються так звані завдання, які можуть бути представлені у формі міні-ігор, міні-головоломок та простих перемикачів; переважно такі складаються з робіт з технічного обслуговування життєво важливих систем, як, наприклад, фіксація проводів і завантаження даних. Зрадникам надається фальшивий список запропонованих завдань, які можуть бути використані для того, щоб злитися з членами екіпажу. Проте самозванці що неспроможні законно виконувати поставлені завдання й можуть лише вдавати, що виконують якісь доручення кораблі. Втім, самозванці можуть: саботувати життєво важливі системи (такі, як подача кисню, карта The Skeld); використовуючи двері, закривати проходи у відсіки; швидко і непомітно переміщатися, використовуючи систему вентиляції, яку зазвичай називають «вентиляцією»; вбивати членів екіпажу. Ідентифікувати Самозванців екіпажу допомагають різні системи спостереження, що розташовуються на кожній карті: камери відеоспостереження і адміністративна система, що розташовуються на космічному кораблі, карта The Skeld, журнал охорони, розташований у штаб-квартирі, локація MIRA HQ, та індикатор життєво важливих функцій, розташований на дослідній базі , локація Polus Члени команди також можуть підтвердити свою особу за допомогою завдань, що візуалізуються - завдань, які мають анімацію, що відтворюється тільки для членів команди; виконання таких може бути зимитовано самозванцями.
На місці вбивства залишається труп. Якщо будь-який гравець виявив його, він може скликати термінову нараду, на якій під час обговорення члени екіпажу обчислюють зрадника, а потім голосують за підозрюваного. Гравець, який отримав більшу кількість голосів, викидається в космос, лаву, скидається з урвища або скидається з дирижабля — тобто, гине, але продовжує гру у вигляді невидимої примари, здатної продовжувати виконувати завдання, влаштовувати саботаж, проходити крізь стіни і спостерігати за ним. , але не має права голосувати та спілкуватися з іншими живими користувачами. Користувачі мають право голосувати за будь-кого або взагалі не робити цього — у разі, якщо більше половини не проголосує, ніхто не вибуває. Якщо ж усіх зрадників буде ліквідовано, то члени екіпажу переможуть. Є можливість обговорення, навіть якщо всі гравці живі, однак ця функція має ліміт використання, а її використання недоступне у разі невиправленої поломки на кораблі. Якщо зрадник скоїв вбивство, то наступне він може зробити лише за деякий час.
Зрадники можуть час від часу влаштовувати саботаж: замкнути одну з кімнат, відключити світло для звуження поля видимості, порушити систему зв'язку, запустити зворотний відлік до розплавлення в реакторі, зіткнення з гелікоптером або кисню. У трьох останніх випадках саботаж призведе до перемоги зрадників, якщо поломки не будуть виправлені за 30 або 50 секунд, що залежить від обраної локації.